Gosh Lavender Love + KleanColor Chunky Holo Teal

Just a quick post to show you one of the header images.
I just couldn’t wait using it in the header, so now I of course have to show you.

As base I used Gosh Lavender Love which is a beautiful creme from Gosh’s Special Edition.

And here with KleanColor Chunky Holo Teal on top:

I think this turned out FANTASTIC! 😀 I have made a ring with the same polishes as well and off all the rings I’ve made there’s no doubt that’s my favourite so far at least.

God night everyone!
xx Karoline! 🙂

9 responses

  1. Denne elsket jeg. Skikkelig baby farge. Super søt. Har bare fått NOEN kommentarer på neglene mine 😛 hahahahaha…..
    Men alle mener de er helt meg. Selv om ejg synes nesten de skriker litt i overkant 😛 hehehe…. Ikke så lenge til vi sees igjen min kjære. Du får begynne å lagre opp energi allerede 😉 Blir hektisk igjen i august ❤

  2. Å så fint! Vet du jeg fikk rett og slett hjertebank når jeg åpnet pakka med Kleancolor lakker og øverst lå Chunky Holo purple…..Men jeg har enda I lily love you fra Opi på neglene, så jeg har ikke fått prøvd den enda.

    • Det gjorde jeg også! Den ene ble toppet av den andre! Til slutt hadde jeg en hel haug me nyyydelige lakker. Vanskelig å velge ja!! 😉 Har du noen favoritt? 🙂

      • Jeg må vel si at Chunky Holo purple, chunky holo black og en som heter fairy lover (mørk lilla) var favorittene av de jeg kjøpte. Ellers kjøpte jeg Black out og en som heter Bridal Shower. Men nå når jeg tenker meg om, så er det fryktelig vanskelig å skulle velge favoritter av disse, for de er alle så veldig fine! Syns Black out og Bridal Shower minner meg litt om Lippmann lakkene i stilen…..tror det er på tide å skifte lakk i dag, har hatt samme på nå i en uke. Enn du, hva er dine favoritter, uten om Chunky holo teal da?

  3. Ja, det er vanvittig vanskelig! Jeg får en ny favoritt hver gang jeg bruker en av dem 🙂 Haha.. Som det jeg har på meg.. Keg vil helst aldri ta det av 😀
    Kjøpte ikke noen andre enn Chunky Holo lakkene til KleanColor. Er de å anbefale?

    • Ja, nå har jeg ikke fått prøvd hvor lenge de holder på, men jeg har jo uansett Seche Vite over, og med et lag SV så holder ofte lakkene en uke på meg uten å flasse i tuppene. (Eeeelsker derfor SV! Og jeg vasker hendene ofte og bruker hendene ekstremt mye, da jeg sitter i rullestol, og “går” i gjennomsnitt 3-5 mil i uka) Eeeh det var en avsporing, men jeg er glad jeg kjøpte glitterlakkene, siden de som sagt minner meg litt om Lippmann. Og jeg er hekta på glitter, flak og holo lakker. En “vanlig” creme lakk blir nesten litt for kjedelig….( Får vel mekke en blog jeg også så jeg kan ta bilder av fancy lakk blandinger….hihi

      • I know! Seche Vite er helt fantastisk!! 🙂 Er stor tilhenger selv! 🙂 Har alltid SV på top! 😉 Ja, tror virkelig jeg må gå til innkjøp av noen av glitterlakkene selv.. Også er de jo så billige!! 😀
        Jeg bruker hendene nokså mye selv, jobber på Kitch’n og pakker opp pallevis med varer iløpet av uka og vasker selvfølgelig derfor også hendene en god del ganger i løpet av dagen.
        Er lik eg der, jeg liker creme lakker, men de blir fort kjedelige.. Liker best glitter, duochrome og helst begge deler på en gang 😉 hehe
        Du er jammen flink som “går så mye i løpet av en uke! Sterke armer må du ha!! 🙂
        Og, ja! Du burde absolutt lage deg en blogg du også!! 😀 Det gleder jeg meg stort til! 🙂

Leave a Reply

